090628

Hejsan. Jag har nyss gått in ifrån värmen för jag klarade inte av att vara ute längre. Hettan tar död på mig. Jag vart lite besviken imorse för jag hade hört att det skulle vara åska idag, men nej. Solen skiner och himelen är alldeles blå, när ska det bli ett jävla åskväder då? :'-(.
By the way. Igår hade jag jätte kul, ja om man bortser vissa saker. Jag, Amanda och Diana gick till cruisingen där vi även väntade på att Sandra skulle komma. Efter ett tag kom Sofie så hon gick med oss med. Sofie hade fixat så vi fick åka en cab runt i Gnarp. Haha fy fan vad kul det var. Vi var ju för många så jag fick ligga över Amanda, Sandra och Sofie där bar i baksätet, ni skulle ha sett oss. Ted och hans dumma kompis som ska skämma ut mig som fan träffade vi där oxå, så vi gick med dom osv.

När klockan började närma sig 2 eller nåt så började jag och Amanda dra oss hemåt. Vi gick jävligt snabbt, ungefär 10 min tog det för oss att ta oss hem. Vi gick hem till henne och hämtade saker och sen hem till stugan vi skulle sova i.

Snart ska jag gå ner och äta hamburgare och vattenmelon, riktigt gott. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt. Jag ska upp tidigt imorgon för jag börjar ju jobba. Om jag bara slapp jobba och få pengarna istället :-D. Deeeet hade varit mycket enklare.

Ha en bra dag i värmen! ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elise

jag tycker om din blogg den är verkligen fin och jag gillar den rosa färgen:))

2009-06-28 @ 19:36:19
URL: http://elisesvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott med vattenmelon! :)

2009-06-28 @ 23:30:31
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0