090627

Håller på att fixar för fullt här men är snart klar tack och lov. Håret vill ju inte bli som jag tänkt det heller så nu sket jag i det och får se ut som ett troll. Nu är jag hungrig, men som tur är ska jag strax hem till Amanda och hjälpa till och göra tacos som vi sen ska äta. Vid 8 ska vi till cruisingen igen, vi blir nog där hela kvällen sen. Amanda ska sova hos mig inatt så det kommer att bli jätte kul :-D.
Inatt fick jag besök igen av en geting, den här gången sket jag i den för jag var jätte trött så jag somnade. Den hade flygit ut igen när jag vaknade igen vid halv 12.
Amanda kom över en sväng till mig. Vi la oss och solade i ca 30 min för mer orkade vi inte. Det är ju så fruktansvärt varmt ute, 27 grader varmt.

Nä nu ska jag fixa det sista och sen ska jag gå till Amanda. Ha en bra kväll!
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ida falck

Vad bra då (:

2009-06-27 @ 19:22:26
URL: http://idafalckslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0