090626

För det första vill jag säga grattis till Sandra som fyller 16 år idag, hoppas att du får en bra födelsedag och en massa fina presenter :-D. För det andra vill jag säga, Vila i frid Michael Jackson. Inte för att jag brukade inte lyssna på honom, men det är ju synd att han har gått bort. Världskändisen.

Idag har jag legat ute hela dagen i solen och solat, jag hoppas att jag fått mer färg på mig nu och alla mina fula linjer efter linnet och shortsen ska bort! Senare idag ska jag till Sandra och fira henne en snabbis. Och efter det ska jag och Amanda ut på en promenad. Annmarie kommer snart hem med pizza, så det kommer sitta gott i kistan.

Nej nu ska jag fixa mitt hår och sen gå till Ica och lämna tillbaka filmen jag hyrde igår.
Ha det bra. ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0