090624

Hejsan! Jag sitter här inne nu och har just gjort en ny header. Ni som ser den, hoppas ni gillar den :-).
Michaela ringde och väckte mig vid 12 tiden idag tack och lov, annars så hade jag sovit bort halva dagen. Jag klev upp, tvättade håret och åt frukost. Jag låg ute och solade en stund tills hon kom och hämtade mig på hennes systers moppe. Vi åkte hem till henne och åt jordgubbar och bara satt där hos henne en stund. Vi for sen till Ica och köpte en läsk och for sen vidare till kompis gungan på Gnarps skola. Jag har äntligen fått köra lite moppe idag med. Det var ju hur länge sen som helst jag körde sist, trodde nästan att jag hade glömt hur man körde.. Tack och lov hade jag inte gjort det ;-). Vi for bort till hoppskogen och vände då jag fick köra hem.

Michaela har farit hem för en stund sen så jag sitter här nu och lyssnar på musik.
Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska på någon såndär kurs eller vad det heter angående sommarjobbet. Amanda kommer sen in vid 1 och möter mig så går vi på stan efteråt. Det kommer att bli kul, som alltid då!

Nu ska jag äta upp mina sista vindruvor och försöka ta mig ut igen i värmen igen. Man måste ju passa på för sommaren är kort!?

Höres! ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ida falck

Tack! din är också fin :)

2009-06-24 @ 22:39:54
URL: http://idafalckslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finfin blogg! :)

2009-06-24 @ 22:48:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0