090621

Hejsan alla!  Hoppas att ni har haft en fin midsommar trots det fula vädret. Själv gjorde jag inte så mycket på dagen men på kvällen följde jag med momma och hennes granne på bilbingo. Inte ett öre vann vi men kul hade vi. Igår låg jag och kollade så jag hinner med allt jag ska göra i sommar. Det är ju först och främst sommarjobb! Det är gatufesten, Storsjö yran två dagar. Takida på torsdagen med Amanda och på lördagen med Malin på Lady Gaga och Dead by April. Sen måste jag skynda mig hem och bara någon dag efter åker vi till Göteborg och ska på Liseberg. Den här sommaren kommer att vara amazing! Synd bara att mamma inte levde och allt var bra. Vad roligare man skulle haft då.
Jo just det, nu har jag äntligen fått träffat Theo. Han är den sötaste bebis jag sett. Jag kunde inte sluta flina när jag kollade på honom.

 
Lill älsklingen i mosters famn. Han vart hungrig så Dennis (pappan) matade honom och jag
fick äran att rapa honom. Wiiih...



Han sov ju för det mesta. Man kunde inte sluta stirra, lukta eller gosa på honom. Dom luktar ju bebis om dom inte gjort i blöjan, och dom är så himla mjuka.

Nu väntar jag bara på att Malin ska komma. Jag har inte varit nå mycket alls med henne nu när jag har varit uppe här. Sitter hos pappa och gräver i deras godispåse, hehe..
I sommar kommer jag nog inte blogga så mycket, vad jag tror än så länge.

Nu har jag inte så mycket att skriva. Vi hörs någon gång när jag har tid och möjlighet till att blogga.
Ha det så bra! Puss ♥

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Jela

Va söt liten bebbe! Jag ska också bli moster snart :)

2009-06-25 @ 21:00:12
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0