090617

Hej alla läsare! Sitter hos pappa nu och passar potatisarna som kokar medan han sprang in till grannen en snabbis. Tokio Hotel har kommit ut med ett hur bra album som helst och jag får panik, det finns inga hela låtar som är tillgängliga här i Sverige. Idag har jag inte gjort mycket alls. Suttit hemma bara och kollat på tv osv. Sitter bara och väntar på att Malin ska höra av sig, hon är och tränar just nu men när hon kommer hem ska vi träffas.
Än har jag inte fått träffat lillTheo. Syster är hemma där hon bor och det är typ en och en halv timma härifrån så jag hoppas att hon tar sig ner hit så jag får träffa dom väldigt snart, innan jag längtar ihjäl mig. Nej nu ska jag leta ställen där låtarna troligtvis finns.

Ha det så bra! Pussar ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: J O A N N A

hoppas du får en trevlig midsommar:)

2009-06-19 @ 20:27:30
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: susan

Hejhej , gillar din blogg :)

Vad tycker du om min? <3

2009-06-21 @ 12:10:14
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0