090613

Godmorgon! Nu är jag alldeles svullen i ögonen och jag är jätte trött. Jag har inte fått sovit ut eftersom Josef är här och han har suttit och skrikit hela morgonen. Syster ringde även och jag hörde lillTheo skrika,. Ååh, vad jag längtar efter att få träffa lillen.

Igår hade jag en suverän kväll. Jag dansade, åt och dansade. Jag hade verkligen en jätte rolig kväll, synd bara att jag inte kan spola tillbaka tiden. Senare när det drog ihop sig till slutet började ju såklart tårarna komma och man började storböla. Vi kramade varandra och sa hejdå. Tack så jätte mycket för dom 3 bästa skolår jag haft. 9C, en oförglömlig klass. Lycka till i framtiden alla och jag hoppas vi kan fixa en åter träff om några år.





Vi ses i Sörfjärden ikväll? ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: linnea

svar: tack så mkt :)

2009-06-13 @ 16:36:05
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0