090612 - Skolavslutning

Jag kan inte fatta att det är slut nu. Idag har mina tårar sprutat som bara den och dom kommer nog göra det ikväll med. När vi började åka i våran vagn hade Sofie bränt en skiva med några sommarlåtar. På skivan fanns bland annat låten '' Det är över nu '' Med Gyllene Tider. När den började spelas kunde man inte hålla tårarna inne, inte bara jag heller så vi bytte låt. När vi kommer till skolan skrikandes tills vi blir hes ser vi Sara i solglasögon lipandes. Tårarna börjar ju såklart att rinna. Vi gick sedan och kollade på uppträdanden och alla sjöng jätte fint. När alla skulle sjunga den blomster tid nu kommer kunde jag inte ens sjönga första raden, jag började grina och sminket vet ni bara rann, jag kunde ju ha köpt vattenfast ><. Vi gick sedan till matsalen där vi fick tårta, saft och även våra betyg. Vi fick höra fler uppträdanden och även all personal gick upp på scen och sjöng för oss nior. Jag grinade ännu mer när Anna sjöng, jag kommer inte ihåg vad låten heter men jäkligt fin var den. Efter många tårar och mycket blommor var det dags att splittras ifrån klassen och bege sig hemåt. Men vi syns ju ikväll alla! :)

Just nu har tårarna tagit slut. Jag ska lägga mig och försöka sova om jag ska orka ikväll. Nu är det över, den abslout bästa klass jag gått i har splittras och Sara och Maria är inte våra ansvarslärare längre. Tack för 3 helt underbara och roliga skolår med er klass 9C.
Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med er.

Bilder kommer senare, orkar inte ladda upp just nu.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0