090609

Somnade inte förens klockan hade slagit 2 inatt. Jag fattade varför jag inte kunde sova. Mina ögon sved och jag var hur trött som helst. När jag väl somnade sov jag så himla gott och ville inte kliva upp ur sängen imorse. Jag låg och snoozade tills klockan hade passerat 7, då jag fick ta och ge mig. 16 + och det är riktigt fint väder ute. Det skulle tydligen regna på fredag och lördag, just då dom speciella dagarna är. Hoppas att väderprognosen visar helt fel. Jag hade mina mjukisbyxor idag, jätte mysigt men väldigt varmt. Vi har inte gjort något alls idag typ. På engelskan kollade vi på Grease, typ halva filmen bara och sen hade vi skåptömmning.  Sista timman hade vi syslöjd och det var den sista riktiga lektion vi haft nu i nian. Jag kan inte tänka mig att vi aldrig mer kommer att ha mer lektioner på Backens, nu är den tiden över. Imorgon har vi klassens dag och hela klassen beger sig iväg till Hudiksvall hem till Sara och grillar. På torsdag är det skol IF dagen då vi gör en massa aktiviteter och spelar fotboll med lärarna. Dock kommer jag nog inte vara med och spela för att jag suger på fotboll och jag kommer bara bli utskrattad, haha.

Jag tänkte nu gå och lägga mig och läsa en stund. Jag får hoppas att jag somnar för jag är väldigt trött. Som jag och Sandra stod och pratade om idag att man är ju så himla trött dom sista veckorna även fast vi inte har nå läxor eller några seriösa lektioner.

Ha det bra! ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0