090608

Hejsan! Idag har det  varit strålande väder. Jag trodde det skulle  vara mulet och kallt så jag tog huvtröja och jeans på mig. Så det har  varit alldeles för varmt idag. Hoppas nu bara på att vädret håller i sig hela veckan nu så vi får en fin avslutning på  fredag och  en varm kväll på lördag. Vi  skulle ha ett extra pass idrott idag  för Linn ville leda  en lektion. Såklart hade jag glömt bort det  så jag hade inga kläder med mig. Jag gick en liten promenad med Diana och Nina som oxå hade glömt kläder. Hela dagen har sen gått åt till att fika med klass 9D, arbetsutdelning, kolla på gamla bilder sen  7an (hemska bilder...)  och en slö lektion No.

9C ♥ och 9D (alla är ju förstås inte med)


My ladies ♥     and some sweet people behind.



Haha, Nina var så rolig när vi skulle knäppa kort på Sara och Maria så dom börja skratta.


Sista lektionen No, som sagt.


Nu har jag ingen aning om vad  jag ska göra.. Planen idag var att jag skulle  ut och gå med Olivia men jag vet inte hur det blir nu för  hon vart hindrad hemma, om vi hinner eller om vi kanske ska skjuta upp det till någon  annan dag. Tills vidare ska jag lägga mig ner och läsa  lite ur boken jag fått lånat av  Olivia. Den andra delen av den andra boken  jag läste ut förra veckan.

Vi höres. ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0