090607

Godmorgon. Det vart visst bara ett inlägg igår, jag hade annat å göra så jag glömde bort. Kom på det sen jag hade stängt av datorn och lagt mig. Amanda kom över till mig så vi satt mest och pratade och mina panikutbrott.. Hahah, det måste sett sjukt ut. Men sen gick vi ut och var ute och gick runt Gnarp och bara pratade. När klockan var halv 12 nästan så kom jag hem. Inatt var jag helt borta när jag vaknade och skulle kolla vad klockan var, jag fick panik för jag hittade inte mobilen som låg mitt framför ögonen på mig. Så jag drog och slet i alla mina tidningar jag har breve sängen och kollade under kudden och över allt, haha.

Idag ska jag träffa Olivia så jag kan lämna tillbaka hennes fantastiska braiga bok. :)
Men ska gå och borsta tänderna nu och sen fixa håret.. Ser ut som en höstack, hahah :D

Vi hörs senare. ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0