090606

Sveriges nationaldag idag. Och vad ska jag hitta på idag mån tro? Iallafall ska jag ut och gå eftersom det var ett tag sen jag var ute och rörde på mig så kan jag passa på att posta skolkort papperet som jag har varit så slarvig av mig att inte postat. Jag glömde ju det när jag skulle göra det förut. Jag har väl berättat om mitt minne va? Bara så ni vet har jag världens dåligaste minne, jag glömmer bort hur snabbt som helst om någon säger någonting till mig. Vissa verkar ju inte fatta det, så dom kan blir arga och sura som om att dom inte tror att jag lyssnat på vad dom sagt. Bara så ni vet är det inte meningen, jag kan inte rå för det.

Vaknade 20 i 2 idag och somnade någon gång vid 1 igår natt. Så jag är utvilad och inte så trött jag har varit dom senaste dagarna.
Om mindre än en vecka går jag ut nian. Jag kan inte tro det, att alla dom 3 åren har gått. 9C, den bästa klassen. Jag älskar den.

Vi hörs senare :)
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0