Packat och klart!

Ja, nu har jag äntligen packat min stora röda bag fullt med kläder. Eller rättare sagt, min garderob. Jag åker till Brunflo imorgon till mormor, vilket innebär presenter. Fyllde år för nån vecka sen och jag har inte träffat släkten uppe i Jämtland på jätte länge. Aja, ska åka y-buss. Måste nästan ta med mig en kudde så jag kan häva den bakom ryggen. Jag får så förbaskat ont i ryggen när jag åker buss länge. Nu låter jag som en tant, men så är det! Ska bara se nu så jag får igen väskan så att den inte spricker.
Bussen går imorgon halv 4 någon gång tror jag imorgon på dagen och är framme halv 7 dom som har mitt nummer får gäääääääärna vara social med mig.

Nej nu ska jag bara ladda mobilen med ny musik och sen gå ner och fika något. Ska nog se om det är nå bra på tv:n för här vid datorn vill jag inte sitta mer för ikväll. Jag har suttit här hela dagen, så bli inte rädd om mina ögon är fyrkantiga nästa gång ni ser mig.

Ha det bra allesammans!
Pussar. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0