Nile City / Radio City 103,2 rapparstigen

Haha, oj oj vad jag älskar dom här filmerna. Det här är det absolut bästa med filmen, Pelle Alsing. Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser dom, jag tröttnar aldrig på dom :').

Ni skulle sett mamma hur hon satt och skrattade åt dom här klippen, hon satt ju och spolade tillbaka om och om igen x).


Videon påminner mig lite om min och Malins cam video vi satt vaken hela natten för att spela in "Radio City 103,2 rapparstigen". Vi skrev rappar svar och jag skulle intervjua henne och hon svarade med en rapp. Hon hade ett namn vi tyckte var lite ''rappigt'' Nilej, men jag kommer inte ihåg om jag hade nåt namn.

- Jag: Vad heter ditt husdjur?
- Nilej (Malin) - Min hamster heter Po och han rockar fett, han springer i sitt hjul och bränner fett!

Såååå mycket rimm vi kom på Malin ;-).

Haha, vad min.. eller ja, pappas cam har gått varm på alla våra fula videor. Önskar jag hade kunna laddat upp en här, men jag skulle nog skämmas ihjäl och alla skulle nog tycka att vi är helt dum i huvet, Malin skulle definitivt slå ihjäl mig.
Videorna visas endast bara för oss :-).

Ha det bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hahahahhaha jag vågar inte ens kolla på dom videosarna för man mår ju dåligt av att man va så löjlig när man kollar på dom x) <333

2009-07-10 @ 23:18:54
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: malin jönsson

nä det tycker jag inte X) jag tycker att vi ska gömma dom på ngt ställe där bara du och jag kan se och hitta dom X) <3333

2009-07-11 @ 02:13:04
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha Robert Gustavsson är en stjärna :)

2009-07-17 @ 14:52:28
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0