Innan jag dör!

Innan jag dör så finns det vissa jag vill träffa. Haha, ni får tycka jag är sjuk. Men jag SKA träffa dom, det har jag bestämt :-)


1. Robert Gustavsson. Är min favorit komiker och har alltid varit det!


2. Marie-Louise från Rent hus. Så jäkla söt!
 

3. Per Gessle. Jag har alltid älskat hans låtar. Roxette, Gyllene Tider, Per Gessle & Son Of a Plumber.
 



Det finns även dom som inte finns jag gärna vill träffa som Edward Cullen. Robert Pattinsons roll i Twilight. Det ÄR helt omöjligt eftersom personen inte finns förutom i filmen och böckerna. :-(
Britney Spears & Bill Kaulitz är 2 andra jag oxå vill träffa, men det skulle vara hur svårt som helst att få till. Det finns dom som har turen!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; haha vad gulligt! =) kram!

2009-07-17 @ 22:53:01
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Jag skulle också vilja träffa Britney Spears :) och Reese Witherspoon och Carrie Underwood :D hehe

2009-07-28 @ 15:29:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0