Årskogen

Jag satt här hemma och bara hade tråkigt tills jag frågade vad Michaela hade för sig. Hon skulle ner och bada med Ronja, Linus och Ted, såklart hänkade jag med. Dock badade inte jag pga. min bikini är precis nytvättat, den hänger på tork nu alltså. Jag satt och kollade på ické badkrukorna badade, satt och garvade ihjäl mig. Måste säga att jag tyckte synd om Ronja när Linus och Ted bar ut henne till vassen x). Ted skulle även skjutsa mig på hans moppe, trodde fan inte att jag skulle överleva. Jag satt seriöst och bad till Gud!. Jag som trodde min bror körde som en galning en gång han körde 70 när han skjutsade mig hem... haha. Jag, Ted och Linus for först till Linus så han kunde byta om och sen vidare hem till Ronja då hon och Michaela bytte om när vi kom. Vi stannade där ett tag tills Ted skjutsade mig hem, självklart gör jag bort mig när jag ska gena över grannens tomt. Jag ser inte att dom är ute när jag säger: ''hoppas att dom inte ser mig nu när jag genar över här''. Jag sa det ju högt och tydligt så visst måste dom ha hört mig.





Haha, Linus dyker i. Snyggt!
(mobilkamera, mycket inzoomat!)

Sitter här hemma nu och ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig. Är trött som bara den!
Godnatt alla, puss och kram! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Lisa

hejhej fråga gärna en fråga eller två hos mig!

2009-07-01 @ 23:08:50
URL: http://sommartiderheyhey.blogg.se/
Postat av: Lisa

hejhej fråga gärna en fråga eller två hos mig!

2009-07-01 @ 23:08:52
URL: http://sommartiderheyhey.blogg.se/
Postat av: niki

härlig bild på stranden :)

2009-07-05 @ 16:43:08
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0