090725

Ojoj, jag har inte uppdaterat på flera dagar. Mommas dator är ju inte riktigt 100 så jag kollar lite på datorn när jag är hos pappa, vilket jag är nu. Denna vecka har jag gjort lite roliga saker.
I tisdags for jag, mina syskon och mina 3 männingar till Boda Borg där vi var hela dagen och hade jätte kul. Där fanns det sånna där stora tjocka sumobrottar dräckter så jag och Anton (min 3männing) brottades och gissa vem som fick ner vem tillslut? - Jo jag fick ner Anton. Du är nog lite vek ;).
Jag har även åkt till Hudiksvall med momma, morbror Mikael och mommas kompis bara över dagen då jag köpte mig ett par nya jeans, det behövdes verkligen. Och igår följde jag med momma och hennes kompis på bilbingo. Fatta vad sur jag vart när jag satt och var nära hela tiden. Fan, dom är 20.000 kr kunde ha blivit mina...

Malin har varit sjuk hela veckan så henne har jag inte träffat mycket alls. 2 gånger på hela veckan. Jag hoppas att du blir frisk Malin så vi kan hitta på något snart!
Till veckan kommer Amanda och vi ska gå på Storsjöyran på torsdag där bla. Takida (<3) ska spela och en massa andra artister jag inte har en susning om vilka De är. Jag hade tänkt att gå på lördagen oxå men det visade sig att jag inte hade tillräckligt med pengar tyvärr. På lördagen skulle bla. Lady Gaga, Dead by April (<3) och Amy Mcdonald spela.
Vi får se om jag kan skrapa ihop 480 kr till en biljett till lördagen =).

Nu kommer det nog ta ett tag tills jag kan skriva ett inlägg igen. Det är sommar men tyvärr inget fint väder, men jag känner att jag inte vill sitta så mycket vid datorn på sommaren.
Inte för att det är många som läser min blogg men jag hoppas ni klarar er ni som läser ;-)

Ha det så bra! Kramar ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Svar: Resan gick jätte bra förutom det där när jag ringde fel :3 x)



Åh fyfan vad hes vi var o: Men det var helt sjukt kul :D Och ja det ska bli många många många gånger till :D:D:D:D <333

2009-08-01 @ 15:59:05
URL: http://amandamountainman.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

nästa gång du kommer lovar jag att jag ska vara frisk! och då ska vi vara med varandra !:D <3

2009-08-05 @ 15:08:40
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0