090717

Jobbade sista dagen idag. Nu ska jag inte behöva montera upp en massa brandvarnare, skrika åt tanter/gubbar när jag pratar och inte behöva kliva upp tidigt på ett tag.
That's the life!
Nå, vad ska alla göra ikväll då? Själv ska jag inte göra någonting. Alla är upptagna och har andra planer. Jag som ville åka och bada eller bara gå en promenad ikväll. Nåväl, jag får väl antingen dra mig ut själv eller så slår jag på en film. Bara det att jag mina filmer är så utnötta så dom är inte så bra längre.

Igår kunde jag skriva ett inlägg. Internet strejkade, trådlöst suger! Skaffa aldrig det. Eftersom det gick åska igår (:D) så vart det nå fel. Men vadå, att ligga under ett täcke och bara titta ut på blixtrar och lyssna på mullret är ett av det bästa med sommaren. Fast att sitta ute är ännu mysigare :'D.

Nämen se där! Nu fick jag svar ifrån Sandra. Alla var visst inte upptagna ikväll, puss på dig Sandra :*

Ha det så bra allesammans! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0