090715

Nu är det bara 2 dagar kvar av jobbet, så det kommer att bli skönt att få ledigt. Jag somnade när jag kom hem så jag är lite orolig om jag kommer att kunna somna inatt.. Aa, med tanke på hur trött jag är så kommer jag att somna som en Törnrosa.

Jag känner mig så jäkla dum att jag inte varit och badat någonting i år. Inte i havet eller i nån sjö alls. Eller jo, jag tog nåt simtag för några veckor sen med Amanda i havet men det var så kort tid och kallt i vattnet. Förra året var jag ner och badade jätte mycket, grillade och bara for ner för att bada hundarna på kvällarna med Mamma, hennes make och syskonen. En dag på stranden i stekande sol med en nära vän skulle verkligen få mig må bra =).

Snart ska jag spela kortleksbingo (eller hur dom kallade det) med AnnMaries barn Hans och hans barn Carl och Catarina. Bosse skulle oxå vara med. Jag tänkte vara lite social och ställa upp på det, göra annat i några kvarter. Så dom slipper tro att jag inte gör nå annat än att sitta på rummet hela dagarna. Undra vad dom tror jag gör här inne egentligen, om dom kanske tror att jag ber eller nåt? Nejnej, det jag gör är att bara sitta vid datorn, lyssnar på musik, läser eller sover.

Ha det så bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0