090714

Grattis syster på 21 års dagen! Jag saknar dig ♥

Vart lite snopen imorse när jag vaknade och tänkte: ''aah, nu får jag somna om igen''. Precis när jag sluter ögonen hör jag AnnMarie trampa upp för trappen för att komma och väcka mig. Buhu..
Dagen har gått hyffsat bra om man bortser att jag nästan somnade i bilen flera gånger när vi åkte emellan tanterna och gubbarna. Jag fick sluta en timma tidigare så jag gick hem och lade mig och sov. Jag skulle behöva sova en hel helg om inte en hel vecka, är så trött. Jag tror jag att jag fått magkatarr. Jag har så fruktansvärt ont i magen om jag inte ätit. Seriöst, jag låg nästan och grät idag för att det gjorde så ont. Jag åt middag och det gick över men börjar dock komma tillbaka nu igen. Eller ja, just nu gör det inte ont men jag känner att det står inte rätt till i magen.
Jag var ute och gick idag runt Gnarp med Olivia. Det var skönt, men väldigt varmt var det. Jag älskar att vara ute och gå, man får ett sånt gott samvete efteråt (jag iallfall). Ta med mig ut någon gång om ni vill göra mig glad =).

Näe, nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
Ha det bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0