090712

Hejsan! Jag har inte bloggat någonting idag eftersom jag inte har gjort nåt speciellt. Det har regnat hela dagen och det betyder att jag suttit vid datorn hela dagen. Fast det enda jag gjort har varit musik och msn, finns inte så mycket att göra längre på datorn. Den är inte lika rolig som den var förut.
Imorgon börjar jag äntligen jobba igen, sista veckan. Jag har funderat på att åka in antingen imorgon eller på tisdag till körskolan och försöka göra några prov. Jag kommer inte hinna klart med förarbeviset i sommar heller, halva sommaren har ju gått och jag har några prov kvar jag måste göra. Fan, jag vill så gärna köra moppen, kunna röra på mig och vara fri helt enkelt!

Nej nu ska jag lägga mig i värmen. Ska läsa ur en av dom mest fantastiska böcker som finns. Ljudet av ditt hjärta, från Twilight-serien.

Godnatt ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Sv;... Ehm, några stycken bara, inte över 20 iaf! :D ;) <333

2009-07-13 @ 15:21:34
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Sv; Haha GUUUMMMMAN, jag slutar när du gör det! SÅ BÄÄST FÖR DIG ATT DU FORTSÄTTER, PUNKT SLUT. VARFÖR HAR JAG STORA BOKSTÄVER HELT PLÖTSLIGT? DET PLATSAR JU INTE IN HÄR.. AH, puss ..

2009-07-13 @ 17:10:39
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

HAHAHA it's a deal babe! :D<3333

2009-07-13 @ 21:59:15
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0