090711

Vaknade imorse... Idag då rättare sagt, och hade inte ont i halsen alls. Snacka om att jag vart glad, dessutom var det soligt idag så jag satte mig ute efter jag ätit frukost. Jag tog med mig hörlurarna och boken och satte mig i solen först. Jag hade ju mjukisbyxor, svart linne och en svart tshirt så jag ville inte ha mer linjer efter kläder så jag satte mig under ett stort träd och bara hade det skönt. Ja, för er som ville veta då! Varför jag hade så mycket kläder på mig en varm dag? - Men det är för att jag just blivit frisk och det första jag gör är att lägga mig ute nästan naken =). Jag gick sen hem till Amanda för att hjälpa henne med hennes blogg som hon inte alls begrep sig på, så det var väldigt roande att kolla på hennes vredesutbrott. Haha, nä nu ska jag vara snäll (a)...
När vi vart klar gick vi ut en sväng och gick. Det var väldigt skönt efter nästan en hel vecka i sängen i min sjuka. 
Vi bestämde oss för att ta en moppetur runt lite här och var. Så när vi kom hem var vi lagomt kalla.
Jag kilade hem och sitter här nu, jag tänkte bara skriva ett inlägg innan jag lägger mig =).



Varje kväll jag sitter här har jag alltid suttit och stirrat ut för att se om jag ser några fladdermöss. Inte en enda gång har jag sett
några förens nu när jag kollade ut. Dom flyger bara några meter från mitt fönster, riktigt häftigt tycker jag =). Förra sommaren jag och Malin satt ute vid den här tiden och kollade på fladdermöss. Det var en som flög emot oss så Malin springer in och jag slänger mig på backen och sen springer jag in efter henne och skriker. Haha, den där kvällen var så jävla kul. Den kommer jag alltid att minnas :-).

Ja, det var nog allt för mig just nu. Men vi hörs nog imorgon. Ha det bra allesammans!
Pussar ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: IDA

Hittade dig via en kommentar hos http://minneavtherese.blogg.se och jag ville bara säga att jag också vet precis hur det känns. Min pappa tog livet av sig, och.. det gör så jävla ont.



Du är stark. Vi överlever. Stor kram

2009-07-12 @ 17:46:26
URL: http://pimtwice.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha dom borde göra det enkelt så att vanligt folk förstår o:

2009-07-12 @ 19:07:03
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0