090709

Hejsan. Jag känner mig väldigt duktig för jag har inte startat datorn sen i måndags. Men jag har en förklaring. Jag har legat ner i nu 2 dagar med feber och en förjävla ond hals. Det är ju så jäkla typsikt att jag skulle bli sjuk just nu när jag jobbar och allt. Jag kommer inte jobba imorgon heller, vill inte riskera att smitta gamlingar. Dom är ju lika känsliga som bebisar. Blir dom smittad kan dom i värsta fall dö.. Och jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag skulle råka ta död på nån. Så, det är bättre att ligga ner gosad i sängen med den 3e boken ur Twilight-serien och en massa halstabletter. Synd bara att jag förlorar pengar på att vara sjuk, får ju ingen lön =(. Jag som är i ett sånt stort behov av pengar. Garderoben behöver förnyas och jag vill ha en ny kamera om jag inte ska köpa boxen med alla Vänner avsnitt som kostar 1999 kr. Svårt val =(.

Nej, nu kände jag att jag inte orkar sitta här längre. Jag ska gosa ner mig i min sköna säng igen och kolla på film.
Ha det bra allesammans!
Vi hörs när jag frisknat till mig. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0