Kväll

Har inte gjort så mycket idag, var och lämnade tillbaka filmen som jag hyrde igår.
Vill tacka moster Elisabeth för att hon hjälpte mig med bloggen :).
Har oxå varit ute i garaget och gått igenom mina saker, tog in litegrann och resten
ska jag ta in efter lovet då mina möbler är utbytt mot extra sängen. Kvällen spenderas
med älsklingarna Amanda och Sandra. Förmodligen blir det mmmmmelodifestivalen :D.

Ha en bra kväll, puss

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Jilina

Riktigt fin blogg :). Hjälpte b3tty( din moster alltså, fast det förstod du alldeles säkert ;) ) att fixa. O det gjorde jag såå gärna.

2009-02-28 @ 20:26:25
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0