27 Februari - Friluftsdag

Sov längre idag, orkade inte sminka eller nåt imorse.
Skulle kliva på bussen och jag hade förväntat mig att det skulle vara fullsmockat, men icke då.
Ville och Stefan vad dom enda och jag Amanda och Oliver var dom enda som klev på. Vi fick sitta på den där bussen i en timma ungefär. Vi körde oxå till Vattrång och hämtade upp Sofie och sen åkte vi till skolan och hämtade upp annat folk, sen bar det av till Jättendal. Sara hämtade oss på brandstationen och vi fick sitta och tränga oss i hennes bil :D. Vi åkte madrass/tefat och satt mest inne i stugan och pratade tills Dianas mamma hämtade oss.
Nu sitter jag här hemma och har absolut ingenting, funderar om jag bara ska ta och hoppa in i duschen och bara stå där ett tag eller om jag ska gå ut och röra på mig. Hahaa aa nåt blire iallafall ;).

hejsålänge.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0