26 Februari

Skrit väder idag :/
Hade engelska första timman i 40 min och sen 40 min no. Sen efter det hade vi matte och det gick bra, jag och Julia ligger före planeringen :') haha bara nå få tal men vi jobbade as bra idag.
Efter det hade vi lunch, amanda går på kryckor så vi satt i matsalen typ hela lunchrasten och sen gick vi till syslöjden. Jag följde med amanda till hälsocentralen för hon skulle kolla benet som hon
har skadat den stackarn. Sen sista blev det teater, den var långtråkig men i vissa stunder var den rolig x).
Har köpt fika och så till morgondagen, vi har friluftsdag och ska åka pulka i jättendal.
Ska nu springa över till amanda för diana ska färga hennes hår :D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0