25 Februari

Har nu skaffat blogg. Hoppas att jag kommer att vara aktiv och skriva mycket. Är så trött just nu och ska snart ta och göra kväll. Denna dag har inte varit favorit dagen inte. Hade svensk-engelska första timman och blev äntligen klar med min bilduppsats. Efter det hade vi uteidrott, vi skulle träna att med sånna där ''isdubbar'' (?)på en isbana. När man vart klar med det så fick vi gå till en backe och åka lite madrass. Hade sedan no och jag och Malin skrev bara ut våran uppgift och hade inte så mycket annat att göra. Och sista lektionen hade vi Sv/So. Vi har börjat med medeltiden och vi kollade på film osv. Gick sedan och ställde ut vårat samhälle som vi har gjort på storyline i biblioteket.
Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna.
Godnatt :*

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0