Städar, julklappar & 4 år sedan

Nu har jag gått igenom min bokhylla och min stora klädhög som jag hade på stolen i mitt rum.
Jag hittade en massa gamla papper sedan jag gick i 9an som jag nu har slängt. Jag har även plockat och donat på här eftersom jag inte har något bättre för mig, så nu är det julmysigt och snyggt.

Igår var jag till Amanda och bytte julklappar med henne och Sandra. Jag och Amanda skulle vara lite roliga mot Sandra så vi målade mustach och skägg på varandra bara för att göra Sandra brydd, men det vart inte så roligt som vi hade förväntat oss, haha.
Jag fick väldigt fina julklappar av båda. Jag lägger upp bilder:

En Shower gel och en body lotion som luktar jordgubb (♥) i en liten söt "påse"


En söt fisk. Haha nu har min andra fisk "Poss" fått en ny kompis, "Posse"



En handduk som är gjord till en bakelse.
Tror nästan jag äter upp den istället för att torka händerna på den ;)



En jätte söt necessär. Och jag som behövde en ny :D



Jätte söta örhängen :D


Tack så mycket för julklapparna. Det är nästan så jag skämms över det jag har gett eftersom jag har fått så fina. ♥



Idag är det precis 4 år sedan jag vart påkörd. Jag kommer ihåg dagen lika bra som om att det var igår som det hände. Jag tänker på Malin som såg allting. ♥

Jag har fortfarande skadorna kvar och inte förns nu ska de göra något åt saken. Mycket sveda och värk har jag haft under de här 4 åren, det är mycket jag har fått gått och skämts och har även blivit kallad för saker.
Men nu den 19 Januari har jag fått tid i Gävle på röntgen och sedan får jag en tid för en operation. Då jävlar slipper jag skämmas och ha den där jävla plastbiten i käften!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jag älskar dig ! <3

tur att dom ska gör något åt det nu, kanske på tiden det! <3

2009-12-20 @ 16:38:00
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: Linn

Vad bra att de ska göra nåt. Men du ska inte skämmas nåt heller! Hua.. människor ska inte säga saker heller, du ska inte bli kallad saker. Du är så bra och fin du kära du! <3

2009-12-21 @ 12:42:12
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0