Snart jullov ♥

Snart är det jullov och det betyder att man kan sova hur länge man vill på dagarna!
Jag åker till Brunflo och stannar där hela lovet. Jag har funderar på att åka upp till syster i Hoting och fira nyår eller om jag åker dit någon dag efter. Jag ska upp dit iallafall!

Om någon timma ska jag gå iväg till Amanda med Sandra där vi ska byta julklappar och kolla på film. Vi kommer att ha riktigt mysigt med mycket skratt om jag inte känner mina tjejer fel ;).

Nu ska jag äta mat. Hoppas det blir något gott! =)

Jag saknar dig Malin. ♥




GratisBio
är sidan där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis spel, gratis hemelektronik, gratis mat, gratis resor, gratis prylar mm. Vi har presentkort till de flesta stora svenska butikskedjorna. Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik. Medlemskapet är naturligtvis helt gratis och vi ger dig dessutom 50 poäng som välkomstpresent!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

saknar dig med Jessica! men snart kommer du hit ! :D

<3

2009-12-20 @ 16:26:15
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0