Nu har jag...

... just duschat så jag ligger i min varma säng just nu och lyssnar på Tokio Hotel. Jag funderar på att sätta på en bra film. (Misstolka inte!)
Jag är även väldigt sugen på att installera sims på datorn. Jag har inte spelat det sen i våras. Det är ju så jävla kul! Men först måste jag radera lite filmer så jag får plats med spelen så att datorn inte blir seg.

Imorgon börjar jag som tur är 12 så jag tar 10:56 tåget in.
Jag har ingen matte eftersom jag är klar med både kapitel 1 och 2. Min lärare ville inte vara snål och låta mig börja på 3e kapitlet så jag får börja med det efter lovet. Hon är snäll hon :-).

På tisdag börjar vi tyvärr klockan 9 när vi egentligen börjar 09:55. Så vi måste ta 07:09 tåget in till Sundsvall och sedan sitta på skolan i en timma. Tack och lov slutar vi vid lunch, dvs. 11 så då tar vi bara halv 1 tåget hem.
Inte för att ni ens behöver veta det här, haha.

Nä jag ska ta och installera sims nu. Ha det så bra! =) ♥

No make up i pyjamas. NICE!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Snart ses vi raring! Hoppas det går bra med simset. vet du i vilken ordning dom ska installeras? Om man gør i fel ordning kan det næmligen kracha en massa. kramiiiis

2009-12-20 @ 22:04:44
URL: http://b3tty.blogg.se/
Postat av: helena

tjenixens

2009-12-22 @ 14:28:33
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0