Long time ago

Jag får nästan dåligt samvete över att jag inte har bloggat så mycket. Men sånt är livet!
Jag har inte haft så mycket att säga faktiskt. Jag har legat antingen nerbäddad i soffan eller i sängen hela veckan eftersom jag har varit sjuk. Men idag känner jag mig bra och jag har bestämt mig för att gå på skolan imorgon.

Just nu ligger jag fortfarande i sängen och smågnager lite på mina sista godisar jag var iväg och köpte.
Hela veckan har jag varit sugen på godis och idag när jag är frisk så tänkte jag ta mig lite frisk luft så jag tog mig en liten runda här i Gnarp. På vägen hem gjorde jag en liten sväng in till Ica Stjärnan och köpte mig 2 filmer, FRIDA tidningen och lite godis.
Det var verkligen skönt att få komma ut och röra på sig. Jag kände verkligen att jag inte har gått på länge, jag fick håll i maggropen och sådär. Men jag har ett gott samvete, dock inte för att jag har smällt i mig plockgodis för 14 kr, utan för att jag har varit ute och rört på mig. Jag börjar få tillbaka lusten att vara ute och gå.
Och det är jätte skönt! Jag tar alltid med mig så jag kan lyssna på musik, så jag kan drömma mig bort om något helt annat än mitt liv.

Ska gå och göra annat nu! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0