Ingen rubrik idag, tyvärr

Nu ska jag snart ta och göra min egna soppa.
Momma: Vill du ha potatis och spenat soppa?
Jag: Nej usch!
Momma: Äter du sparris soppa då?
Jag: Nej aldrig i livet! äckligaste som finns.
Så jag föreslog att jag kunde göra min egna soppa =)

Jag hatar sparris soppa, usch och fy! Ska det vara soppa så ska det vara med pasta och grönsaker eller nåt.
Kommer ihåg när mamma gjorde sparris soppa när jag var mindre. För varje tugga jag tog fick jag kväljningar och trodde jag skulle spy.
Synd bara att AnnMarie brukar göra den soppan..
Häver man i en buljongtärning och lite mackaroner i vatten och sedan kokar så blir det en soppa ála Jessica. GOTT!

Igår var jag in på mellandagsrean och köpte lite för mina presentkort och vanliga pengar.
Jag kom hem med ett par scullcandy hörlurare som är hur bra som helst, 5 st nagellack, hårspray, ett par byxor jag trodde skulle vara förstora men var för liten, ett linne från kappahl för 19 kr, örhängen, hårspännen... Aa, sen tror jag inte att jag köpte någe mer.
Jag beställde.. Eller, Helena beställde rättare sagt min lila tröja ni ser i inlägget under. Det vart ingen svart, jag ångra mig ^^.
Jag åker till Hoting imorgon (Onsdag) och ska vara där hos syster, Theo och Dennis tills på Lördag. Jag ser riktigt fram emot att åka. Det är alltid så mysigt att vara där.
Så när jag kommer hem så hoppas jag att min tröja har kommit! :D

Igår kväll satt jag och målade naglarna så jag slänger upp ett bildresultat. Jag är nöjd!

Bill Kaulitz naglar. ♥


Ha det så bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0