God jul = Groggtomten kommer!

Jaha... Då är det julafton idag då. Var det inte jul nyss? Jag hoppas iallafall på en bättre jul än förra året och även de andra 3 åren före.
Jag har ingen julkänsla, ingen längtan alls och jag vill bara ha sommar nu. Jag är redan less på vintern då jag bara fryser så fort jag sätter min fot utanför ytterdörren och det är halt.

Idag klev vi upp tidigt så vi kunde hinna handla lite mat så där i sista minuten såklart. Jag köpte även klart lite små julklappar som fattades för vissa jag ska ge.
Jag har även träffat Malin idag, pappa och 2 av mina syskon.

Nej fy, idag var det inte alls lika kul att skriva i bloggen.. Jag vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet.
Godnatt! ♥ 
Amen just ja, god jul förresten...
NEEEEEJ... fan.. Kom ju på att jag måste borsta tänderna och tvätta ansiktet först innan jag lägger mig. Jag måste även bädda sängen med så jag kan lägga mig. Jag orkar inte.. :<

Åh, nu öppnar momma en Aladdin ask (a)
.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0