God fortsättning alla!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Jag ska försöka blogga lite oftare eftersom det är vissa som klagar på att jag inte uppdaterar, haha.

Hur min jul har varit? - Jo den har varit helt ok. Jag gjorde en comeback som jultomte i år. Jag hade foppatofflor och målat skägg med en vit eyeliner penna. Fan, jag skulle ha tagit kort så skulle ni fått sett vilken snygg tomte jag var ;).
Jag fick jätte fina presenter av allihop. Kan skriva ner:

Momma: Parfym, tvätthandskar och en duschkräm.
Elisabeth (moster): En massa som man fixar med naglarna innan man ska måla dem. As bra!
Morbror Mikael: Ett jättefint halsband.
Pappa: Presentkort på Glitter.
Niklas: Ett fint halsband.
Fredrik: Ett jätte sött halsband och ett läppgland som luktar gott.
Helena, Theo och Dennis: Ett ascoolt huvud på en buddha.
Farmor och Sven-Bertil: Påslakan och presentkort.
Ann-Marie och Bosse: En Tokio Hotel biljett och 1000 kr.
Av moffa: 200 kr.

Tack så mycket för julklapparna!

Som ni alla kanske förstår så är Tokio Hotel biljetten min absolut favorit. Jag har alltid velat komma iväg och se dem. Jag kunde nästan sätta mig och grina när jag hörde att de skulle komma till Sverige. Jag var helt säker på att jag aldrig skulle komma iväg och se dem, men den 4 Mars. Då är det jag som står och gråter floder för att jag ser dem med mina egna ögon in real life. Längtar!!!!!!


Idag har jag varit in till stan. Pappa var så snäll och gjorde mig sällskap eftersom annars hade jag fått gå själv (vilket jag hatar) och för att jag är så himla sugen på en lila hoodtröja.
Jag tyckte nästan lite synd om honom med tanke på alla affärer jag drog med honom i bara för att jag skulle hitta min hoodtröja som jag vill ha. Men inte hittade jag den någonstans... I alla fall inne på Gina köpte jag mig en tröja med dödskallar på. Jag älskar den!
När vi gav upp letandet så bestämde vi oss för att åka hem.

Igronera min otroligt snygga håruppsättning.
Jag var så irriterad på mitt hår eftersom att det var så elektriskt.







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

tycker du ska skriva moffa, att det stod jan på kuverten beror nog mest på att det är hans assistent som skrivit dom

2009-12-27 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0