En flamsig dag!

Haha åh gud vad jag har skrattat idag. Tårarna har bokstavligen forsat ner för mina kinder.
På medieproduktionen så håller vi på med radioprogram så jag, Amanda, Oliver och Stefan gör ett tillsammans. Stefan var inte här idag och han hade själva programmet på sin dator. Men det fanns annat vi kunder göra som tur var ^^.
Det händer väldigt ofta att man tillslut hamnar på Facebook, bloggar, kollar bilddagboken osv. under lektionen. Som idag satt Oliver och redigerade en bild på sig själv så den vart hel knasig.
Jag och Amanda ville också prova det och mina käkar höll på att fara av, kramp i magen och jag tror att alla mina tårar for ur ögonen. Det var hur länge som helst jag skrattade så mycket!

Ni lär nog undra om varför vi skrattade så mycket?!
Här får ni en bild jag gjorde. Haha, jag skrattar varje gång jag ser den! xD


Ha det bra alla godingar! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Känns det som om bilden är "er själv" ? Hihih , sitter här och ler när jag tänker på allt skratt man har i närheten av er. :)

2009-12-12 @ 22:07:20
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Moster

Ni borde delta i en tævling med den dær charmiga bilden!

2009-12-17 @ 21:53:21
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0