2 år, guldbröllop snart min fagra fru?

Idag är det den 10 December och det betyder att det är min och Amandas bröllopsdag. Vi har varit gifta nu i 2 år, och det är bara början!
Jag vill tacka Amanda för att hon har varit en sån underbar vän som alltid har funnits för mig, ställt upp och bara fått mig på bra humör. Jag kan inte ens tänka mig mitt liv utan att du funnits. Den dagen du går ifrån mig kommer jag inte att klara mig. Jag hoppas du aldrig lämnar mig!
Vi ska bli gamla, sitta och räkna rynkorna och köpa våran första rullator tillsammans! Inte ett steg utan dig vid min sida, du är stjärnan på julgranen.
Jag älskar dig Amanda!

When you need someone
You just turn around
I will be there
When you feel low
Baby let me know
I will be there
You can trust me
Just take a stand
I'll be here for you
Now and forever
Give a chance
To show you how much I care
I'll be there




























Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Du är bäst och jag älskar dig! Alltid vi! <3

Du får mig att må bra sötnos :*

Grattis på oss :'D <333

2009-12-11 @ 12:54:24
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0