091812

Vaknar tidigt imorse alldeles kallsvettig efter en hemsk mardröm jag hade inatt.
Jag lyckades tillslut somna om i ca 40 min och sedan var jag endån tvungen att kliva upp. Redan då kände jag att detta inte skulle vara en bra dag. Jag kände mig redan nedstämd och deppig, men jag gick i väg till skolan, åkte in och började dagens lektion med matte.
Det gick väldigt bra att jobba faktiskt men tankarna snurrar bara runt i huvudet hela tiden. Vi fortsatte dagen med lunch och sedan hade vi engelska och mediekunskap.

Efter att vi hade slutat gick jag iväg och köpte en julklapp och mötte upp Olivia och hennes kompis Andrea så vi gick runt och försökte komma på vad Olivia skulle köpa till sin Mikael :-)

Klockan 16:25 kom min buss och jag kände hur magen kurra. Jag tänkte: Omen gud vad skönt att få komma hem och få äta middag och bara lägga mig under täcket och bara ligga där och försöka glömma bort dagen.
När det bara var ca 4 km hem så stannar bussen. Själv trodde jag bara att det var en liten kö så vi bara fick sitta och vänta i ca 5 min så det gjode väl inget.
Minutrarna gick och efter 20 minuter började jag tappa tålamodet. Vi satt i en iskall och fullproppad buss, jag var hur jävla hungrig som helst och jag hade hemlängtan som bara den.
Timmarna gick och mer än halva bussen hade gått iväg till Gnarp eller så hade de fått skjuts från andra vägen.
Efter 3,5 timmar i den där bussen så bestämde jag, Amanda, Oliver och Stefan att vi skulle gå hem. Det snöade, det var hur mycket snö på backen som helst och det var is under snön. Men vi tog oss hem iallafall.
Det var 15 långtradare som var tvungen att bärgas i Gnarp eftersom de inte tog sig upp för en backe... SKAFFA VINTERDÄCK, jävla idioter!

Efter att jag hade kommit hem kvart i 9 så åt jag äntligen mat, jag var på toa, jag skrev klart en uppsats som skulle skickas in ikväll och sedan en annan uppgift. Jag tog även en varm dusch så nu ligger jag i min säng och kom bara för en liten stund sen på att jag måste packa idrotts kläder eftersom jag har idrott imorgon, kvart över 8 -.-.

Godnatt! Jag hoppas på en natt utan mardrömmar inatt.♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Fy vilket helsike! Skønt att du kom hem vælbehållen. Hade dom inte kunnat fixa någon typ av skjuts åt er kan man tycka iaf



Stor kram!

2009-12-17 @ 21:44:20
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0