091512

*DUNS* snaark, zzZZZzzZZzz.... - Oj, jag somna visst!

Jag är så fruktansvärt trött just nu så jag bara kan sätta mig och sova någon stans. Datakunskap första timman vart man ju inte piggare av iallafall..
Nej nej, nu ska jag vara lite positiv här. Jag fick mitt första VG i engelska igår. En uppsats som vi alla var tvungen att skriva. NICE DET!!! På fredag har jag bara matte i en timma och sedan slutar jag för dagen. Ganska onödigt att åka till skolan då, men jag måste. Jag ska komplitera PPM, tyvärr. Well well.'

Igår efter skolan köpte jag julklappar för hela slanten. Dock har jag några kvar men det får jag ta imorgon eller på torsdag. Det kanske händer att jag hinner köpa dem på fredag också, för idag orkar jag verkligen inte!

Jag har egentligen inte så mycket att berätta för tillfället. Just ja! Jag for direkt till Harmånger igår eftersom Backens skola (min gamla) hade Lucia. Det var så fint! Jag älskar lucia, speciellt när man sjunger i kyrkan och man är med i kören. Det ska vara fina låtar och höga toner. I love it! Man får en sån härlig känsla och man ryser i hela kroppen.

Ha en fin snöig dag alla! ♥

Lucia 2008 på Backens skola. Jag står där med någonstans.


Elise Svensson med en sjukt underbar röst!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Synd att det segar så mkt hær nær man ska kolla på klipp før jag hade velat kika. Får återkomma nær jag har bættre bredband. Musik på jul ær verkligen nåt speciellt. Julotta och midnattsmæssan ska nog allt få besøk av mig i år. :)

2009-12-17 @ 21:51:56
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0