Yran/Göteborg bla.

Är hemma nu och har just packat ur min fulla väska och har nu packat kläder jag ska ha när jag åker till Göteborg imorgon.
I torsdags och lördags var jag på Störsjöyran. Jag hade så himla roligt och såg många bra artister som bla. Takida, Dead by april, Erik Hassle, mm. Jag är lite smått sur eftersom min kära mobil har svikit mig. Den bara la av i lördags. Jag kan inte förstå vad problemet är? Ska se om AnnMarie kan lämna in den och om jag kanske får en ny eller nåt sånt. Men jag gillar just den telefon jag har. Alltså, knapparna på alla andra sånna telefoner är inte lika härliga och dom är så tröga.
Klockan är nu 02:13 och jag sitter och lyssnar på Markoolio. Hehe, texterna är så roliga :-). Jag borde egentligen sova nu. Jag ska upp halv 7 imorgon.. Eller, snart kanske man säger. Jag ska sitta på ett tåg hela dagen imorgon med roliga flickor så det kommer att bli mycket skratt hoppas jag. Och då kommer sömn att behövas. Nej nu ska jag packa klart och sen krypa ner i sängen. Godnatt alla sötnosar ♥.

Skriver mer om Storsjöyran när jag kommer hem från Göteborg på onsdag. Jag kommer även skriva om Göteborgresan med :).

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0