tAKiDA

Satt här och kikade runt lite på Takidas hemsida. Upptäckte att dom hade en spelning i Sundsvall den 13 November. Kan ni förstå vad glad jag är eller?
Det kommer att bli 3e gången jag får höra och se dom live.

Takida 08/09-08 Folketspark i Sundsvall


Takida 09/30 - 09 Storsjöyran i Östersund


Det är något speciellt med Takida och deras låtar. När man ser dom är det alldeles precis att man svävar bland fluffiga moln och när dom springer ut från scen och spelningen är slut faller man pladask ner på marken. Jag mår så bra när jag står där och skriker och sjunger med till deras låtar. Dom är helt fantastiska och jag hoppas att dom aldrig lägger av!
Takida i mitt hjärta. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

Ett år sen idag :') <3

2009-08-09 @ 18:46:21
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0