HISS - DISS

Haha, jag kände mig för att börja hissa och dissa här i bloggen. Så jag gör en försök nu.
Tänk på att det här är vad jag tycker.




1.
Spotify. Ett program där man kan lyssna på sina favorit låtar. Nackdelen med det
är att man inte kan lägga in musiken på telefon eller nåt liknande. Den andra nackdelen
med den är att vissa låtar finns inte med när man söker. Men jag älskar den.


2.
Bästa vänner. Det är det absolut det bästa som finns.
  Malin Jönsson ♥      Diana, Amanda och Sandra.
  
Håll hårt om era vänner. Det gör jag, jag kommer aldrig släppa taget om mina.

3.
Humor.





1.
Stuprörs träningsbyxor även kallad för Sundsvalls byxor.
Nej usch, jag gillar dom inte
 

2.
Jag vet inte vad dom kallas men jag förstår
inte varför alla springer runt med såna här!?


3.
Extra Volume Collagene, Waterproof.
Från Loréal Paris. Jag köpte den för 160:- och det visade sig sen
när jag använde att den inte var så bra som dom visar på reklamer.
Det blir klumpigt och fransarna kletar ihop sig. Det är väldigt svårt
att få mascaran att fastna på fransarna och det är jätte svårt att få bort
sen när man ska tvätta bort sminket.
Jag kommer aldrig köpa mascaran nå mer iallafall.




Ja, det var allt jag kunde komma på nu. Haha, det är första gången så det kanske inte vart så bra. Men det blir nog bättre för varje gång får man hoppas =). Tänk på att det är mina åsikter.

Hörs! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Malin

Sv: det har varit en trevlig men lite for varm dag, tack! Du da?



Ar ocksa ett stort fan av spotify!

2009-08-09 @ 19:15:31
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha, naaw.. :D STakarn! Många brukar bli det, som inte vet om att den finnns där.. :D

2009-08-09 @ 19:30:23
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Håller med dig om Dissarna :P haha

2009-08-10 @ 20:51:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0