090830

Sov till halv 12 idag. Ni kan inte ana hur jävla skönt det var. Idag har jag varit lat och bara legat och läst i sängen och jag har bara suttit vid datorn. Jag har faktiskt inte så mycket att berätta om dagen så jag berättar om gårdagen istället eftersom det inte vart nåt bloggande om det igår.

Eftersom att Bosse har fyllt år så fick vi gäster från Norge som kom i fredags och stannade tills idag. Jätte trevliga. Så igår kom även AnnMaries barn Annelie med sina söner Christoffer och Daniel över på mat och tårta. Jag skulle även visa Daniel till Ica så jag följde med han dit så han fick köpa det han skulle ha. Det vad ju även lyskvällen igår så jag knallade över till Sandra och åkte med henne, hennes mamma och hennes mammas kille. Hur länge var vi där tills vi börja tröttna? 10 iallafall åkte vi hem till Sandra. Det enda jag och Sandra roade oss med där borta var att ta lite bilder, haha. Det är riktigt hemska bilder på när vi hoppar framför kameran. Det var jäkligt svårt att hoppa precis när kortet knäppte. Antingen var vi för sega eller för snabba. Hemma hos Sandra satt vi och skrattade åt ingenting typ, vi var så jäkla trött. När klockan började närma sig 12 gick jag hem. Mötte även Ted utanför så jag stannade och pratade med han lite. Ja, jag gjorde inte så mycket när jag kom hem. La mig och sov var allt!


♥ Min fina vän Sandra och jag.

Nu ska jag bara springa och borsta tänderna och sen lägga mig och läsa =)
Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt och kram ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0