090829

Godmorgon världen!

Jag är hemskt dålig på att uppdatera men det är bara det att jag inte orkar. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om helt enkelt. I skolan går det jätte bra och har träffat några nya roliga :). Hoppas nu bara att jag kommer att trivas där nu i dom 3 åren jag ska gå där.
Var helt slut igår kväll. Jag hyrde två filmer och köpte Fagerströms lakrits mix. Riktigt goda karameller. Filmerna jag hyrde är favoriten Kenny Begins och Vicky Christina Barcelona.

Ikväll är det lyskvällen och jag ska vara med Sandra och ha det så mysigt =).
Nej nu ska jag mumsa färdigt på mina lakrits karameller och läsa ur Twilight boken, så fruktansvärt bra!
Ciao ♥


Takida snart ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0