090825

Hej!

Ännu en dag av gymnasiet i klass MP1C. Jag kommer ihåg när jag gick typ i 4-5an och tyckte dom var så himla stora som gick i 1a ring. Haha, men nu går jag där. Om mindre än 3 år tar jag studenten, läängtar. Shit vad tiden går snabbt!
 Jag är verkligen skoltrött och kom nästan inte upp för sängen imorse. Det värsta av allt började vi idag med en mattediagnos. Tror ni jag kommer ihåg någonting från mina lektioner från Backens? Jag gjorde mitt bästa, det är det viktigaste! Tack och lov så sätter dom inga betyg eller nåt på diagnosen. Den är bara till för att man ska se i vilken mattegrupp man ska va i och hur man ligger till.. om jag inte minns fel.

Ni förstår att jag är så vansinnes trött just nu. Jag skulle kunna lägga mig och sova just nu men då lär jag nog vakna någon gång i natt och inte kunna somna om. Så jag gör mig hellre iordning för sängen vid 8 tiden så har jag tid att läsa lite ur sista boken ur Twilight serien.

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, är för trött. Ha det bra och.. vad fan tänkte jag skriva?
Aah, men ha det bra. Puss ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0