090810

En sak jag undrar är vad fan jag gjorde uppe klockan 9 imorse? Jag är jätte trött just nu och skulle så gärna kunna lägga mig och sova igen. Kunde jag inte fortsätta ligga och sova istället för att kliva upp och äta frukost? Aja, jag har iallafall duschat och fixat lite. Jag måste även packa för imorgon drar jag iväg till Brunflo igen och stannar tills dagen innan skolan börjar. Nu ska jag inte ta med mig överdrivet med packning som jag alltid har med mig. Jag orkar knappt bära väskan. Jag till och med använder inte ens alla kläder jag packat med mig, men jag är så rädd att kläderna inte ska räcka. Men nu ska jag iallafall planera vad jag ska ha med mig och vad som jag verkligen kommer att behöva. Jag är en sån som måste ha lite och välja bland.

Haha, jag måste bara berätta. Ibland kommer jag på mig själv med att jag sitter och pratar för mig själv, alldeles precis att jag skulle ha en kompis sittandes breve mig. Jag sitter och berättar saker och kan börja skratta om det är nåt roligt. Jag märker inte ens när jag börjar heller. Haha, är det bara jag som gör så eller finns det där ute? snälla säg att det finns fler... :3

Nej nu är maten klar och jag är alldeles utsvulten. Ha det bra :) ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Haha, staakarn!:P

Måste gjort riktigt ont! ;/

2009-08-10 @ 20:35:18
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

hahaha vi är två som sitter occh pratar med oss själv iallafall ;) <33333333333

2009-08-11 @ 01:53:13
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0