090809

Hej!

Idag är det fint väder igen, men det är moln på himlen så man kan inte sola. Jag som måste sola sidorna på mig eftersom där har jag ingen färg alls. Hehe, jag ser sjuk ut. I vinter hoppas jag på att min solbränna försvinner så jag kan sola upp mig till nästa sommar så jag inte alls ser sjuk ut. Jag har linnelinjer på ryggen samt fram vid bröstkorgen. Sen har jag shorts linjer och jag kan säga att det inte allt är snyggt. Ah, alltså.. Det är mer.
Michaela skulle höra av sig idag om vi kunde hitta på nåt, annars så vet jag inte alls vad jag ska göra idag.

Just nu sitter jag och lyssnar på en sjukt bra låt. Jag nästan gråter när jag lyssnar på den.



Ha det så bra så hörs vi senare idag. Pussar. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0