090808

Så härligt väder! Själv har jag legat ute och solat, dock inge länge för jag är rädd för hudsjukdomar. Men iallafall var vi på bio igår, Jag, Sandra, Amanda och Diana. Vi såg Sommaren med Göran. Filmen var så förbaskat bra så jag satt och garva för det mesta. När vi kom hem gick jag och Amanda ner till Statiol och lämnade tillbaka en film vi hyrt kvällen innan. Amanda har äntligen fått sett fladdermöss första gången i sitt liv. Hihi. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det som är mest troligast är en promenad eller hyra en film. Tyvärr så kommer jag att få göra det själv eftersom alla är upptagna idag. Men däremot kan det vara skönt att få vara lite för sig själv oxå och rensa huvudet lite grann.

På tisdag åker jag till Brunflo igen så det ser jag framemot. Jag kommer inte att komma hem förens skolan börjar eftersom den 23 har det gått ett år sen mammas bortkomst så vi alla barn och momma ska samlas på graven osv.

Nej nu ska jag ta och göra någonting. Ha det så bra! ♥


BALDER ♥. Här på bilden ser ni Stefan, Ville, Sandra, jag, Amanda och Oliver.
Haha, jag trodde vi skulle dö eller nåt x).

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0