090807

Klev upp tidigt imorse för jag skulle följa med Amanda, Oliver och deras mamma till stranden för att sola och bada. När vi kommer ner till stranden är det så dimmigt, så vi packade ihop våra saker och for hem igen. Jag och Amanda la oss ute på hennes altan och solade istället. Det är skönt, för nu har jag fått tillbaka lite färg som försvunnit under den tiden det regnat.
Jag ska snart göra mig iordning och gå till bussen. Jag, Amanda och Diana ska på bio ikväll, Sommaren med Göran. Räkna med vattenfast mascara!

Nej, nu ser jag att jag inte har så mycket tid på mig längre. Ha det så bra alla söta läsare så hörs vi kanske ikväll när jag kommer hem. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0