090806

Hejsan alla läsare! Nu har jag inte bloggat på flera dagar. Iallafall så kom jag hem från Göteborg igår kväll. Ni anar inte hur jävla roligt jag har haft det. Vi var på Liseberg i tisdags och åkte en massa karuseller. Jag kan säga att min hals inte är helt bra. Jag ska lätt med nästa år på Göteborgs resan om det blir någon. Då vet jag iallafall vad jag ska ha med mig för packning. Jag hade visst inte med mig tillräckligt den här gången.. Så typiskt mig. Iallafall köpte jag ett kort när jag Amanda, Sandra, Oliver, Ville och Stefan åkte Balder. Självklart såg man värst ut, hehe.. Det kortet ska jag bara hitta en ram och sen hänga upp.
Nej nu ska jag nog springa över till Ica och hyra en film. Ha det så bra alla så kanske vi hörs senare ikväll :-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0