Trevlig Valborg alla!

Sandra och Amanda kom till mig vid 7. Bosse skjutsade oss till statoil för vi skulle köpa chips, dricka och kakor. Det vart ingen korvgrillning, för vi trodde inte att man kunde grilla nere vid havet, det finns mer skäl till att vi inte grilla men kommer inte ihåg ><. Men iallafall, när vi kommer fram till stranden så börjar vi duka upp och bara sitta och prata. Vi sprang och tog en massa bilder osv oxå. Mycket trevligt och mysigt hade vi, svullade chips och kakor som bara den tills vi funderade på att gå hem till Gnarp. Vi började packa ihop sakerna och började gå, när vi passerat Gnarps baden så började min mage göra så fruktansvärt ont efter allt vi ätit. Liksom jag tryckte i mig hur mycket som helst nästan samtidigt. Så vi fick ringa till Bosse och be han hämta oss, hade jag fortsatt gått så hade nog Amanda och Sandra bara kommit fram till Gnarp och jag kvar någonstans efter vägen i fosterställning. Jag som ville gå hela vägen hem. Men vi släppte av tjejerna vid statiol.. eller ska jag säga stejtoijl ? ;) HAHA. 
Nej men jag hade en jätte rolig kväll och jag hoppas vi kan göra om den nästa år.. eller ja, någon gång i sommar kanske :D.
Men nu ska jag ladda upp några trevliga bilder jag tog nere i Sörfjärn.


Lite av det goda vi köpte.         Gillar den här bilden, Sandra sprang och skrämde mig x)


Här har vi Amanda som springer, haha sötnosa!


Gillar denna bild!

Nej men nu ska jag sova gott folk. Mina ögon svider och det är sovmorgon imorgon = sova länge. Men jag vaknar typ vämt mellan 10 - 12 på helger och på andra lediga dagar tyvärr. Men jag hoppas jag somnar med musiken inatt med, det var så himla skönt. Godnatt och sov gott. Pussar och kramar ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

klart vi ska och det gör vi i sommar ska du se (: <3

2009-05-01 @ 00:41:28
Postat av: B3tty med internets snyggaste blogg

Vad roligt ni verkar ha haft. :D Det gör mig så glad gumman. Synd du fick ont i magen men tur det blev bättre. Samarin är alltid bra mot magont men det är ju lite svårt att ta det när man är ute. Skönt att Bosse kunde hämta er. Hälsa gärna dom från mig.



Förresten, jag har inte fått ditt nya nummer, sen undrar jag om du givit Ann-Marie och Bosse mitt nummer? Om inte vill jag att du gör det eller ska jag ringa och göra det?

Bamsekram!!

2009-05-01 @ 06:26:19
URL: http://b3tty.blogg.se/
Postat av: B3tty med internets snyggaste blogg

Förresten vill du ha en ny logga nu när du bytt frisyr? Bara att säga till i så fall... Sen kanske du vill ah flera saker i bloggen (tex ben lista på vart besökarna kommer från, vilka som prenumererar på din blogg, vilka du har länkbyte med osv.. finns massor, För idéer kan du kolla min blogg om du vill. Det är bara att säga till om du vill ha något fixat. Kram gumman!

2009-05-01 @ 06:29:24
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0